Tarom vrea sa aiba profit zero in 2011, fata de un castig bugetat de 19,8 milioane lei anul trecut, potrivit unui proiect de hotarare de guvern pentru aprobarea bugetului operatorului aerian, elaborat de Ministerul Transporturilor.
Tarom a avut pierderi de 90,99 milioane de lei in 2009, cand miza pe un profit de 760.000 de lei, potrivit Mediafax.

Compania ar urma sa inregistreze in acest an venituri si cheltuieli egale, de 1,71 miliarde lei. Anul trecut, bugetul operatorului prevedea venituri de 1,65 miliarde lei si cheltuieli de 1,63 miliarde lei. Tarom nu a anuntat indicatorii financiari inregistrati in 2010.

Cheltuielile cu personalul sunt prevazute sa scada cu 10,9%, de la 206,68 milioane de lei la 183,98 milioane lei, iar fondul de salarii sa coboare cu 10,2%, de la 149 milioane lei la 133,77 milioane lei.

Castigul mediu lunar pe salariat se va micsora de la 5.063 lei la 4.723 lei, iar numarul mediu de angajati va scadea cu 90 de persoane, la 2.360 de salariati.

Pentru investitii, Tarom ar putea avea la dipozitie fonduri de 138,27 milioane lei, in scadere cu 64,2%, de la un nivel bugetat anul trecut de 386,45 milioane de lei. Din totalul sumei, 78,97 milioane de lei provin din surse din surse proprii si cate 59,3 milioane lei din surse proprii si din credite externe.

Pentru reclama si publicitate, proiectul prevede un buget de 13,03 milioane lei.

Compania aeriana are plati restante 20,7 milioane de lei, nivel similar cu cel din 2010, si creante de 36 milioane de lei, in usoara crestere.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri