6 / 7

PR 2.0

Cresterea initiativelor de PR in mediul online este principala tendinta a acestui an, potrivit specialistilor chestionati de Evensys, care au dat acest raspuns in proportie de 78%. Acoperirea online este foarte importanta pentru 83% din respondenti. Dezvoltarea mai multor activitati de PR in mediul online este limitata de factori ca: neintelegerea mediului (63%), nevoia de competente in domeniu (60%), si faptul ca mediul online este foarte imprevizibil si greu de controlat(42%).

La intrebarea “Cum monitorizati mediul online?” majoritatea specialistilor (63%) au indicat cautarea prin motoare de cautare a numelui companiei. Alte metode sunt urmarirea zilnica a site-urilor importante de media (48%) si instrumente proprii de monitorizare (23%).

O noua varianta de monitorizare a online-ului a fost propusa de Cristian Manafu de la Evensys, Radu Ionescu (foto) de la Kinecto si Catalin Tenita de la Tree Works. Cei trei antreprenori au lansat oficial NetClips, un serviciu de monitorizare media online. Prin NetClips, companiile vor putea vedea cum sunt reflectate si percepute brandurile lor in mediul online. Sistemul monitorizeaza atat versiunile online ale ziarelor si televiziunilor, cat si publicatiile exclusiv online, blogurile si forumurile.

NetClips functioneaza in trial version, urmand ca peste cel mult doua luni sa se comercializeze, pentru o suma apropiata de 100 de euro pe luna. Pretul ar putea urca pana la 500 de eur, in functie de complexitatea cercetarii si numarul de branduri incluse in cautare.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri