4 / 6

Anescu, IAB Romania: In semestrul doi din 2011 s-ar putea mentine cresterea timida a pietei

Ioana Anescu, sefa IAB Romania, considera ca 2012 nu va fi mult diferit fata de 2011 in ceea ce priveste evolutia publicitatii online. “Probabil ca va mentine acelasi trend inregistrat in ultimii ani, mai precaut in prima parte a anului urmand o oarecare relaxare in a doua jumatate, in lunile de final”.

Ea se arata curioasa de cum va arata piata pe al doilea semestru al anului curent, asteptandu-se sa se mentina cresterea timida a pietei, “insa nu ma astept la nimic spectaculos pentru anul viitor”.

Anul viitor, asa cum a subliniat si in primul interviu acordat dupa numirea sa in functia de conducere a institutiei, va pune accent pe proiectele educationale si de cercetare, fara a lasa deoparte celelalte obiective ale asociatiei.

“Cred ca un highlight important in activitatea IAB Romania in 2011 a fost prima editie a evenimentului IAB Forum din octombrie, atat pentru faptul ca am reusit sa furnizam in timp record datele ROADS pentru primul semestru si pentru ca am avut invitati o serie de speakeri deosebiti cat si pentru faptul ca a fost un «statement» vizibil al prezentei noastre pe piata si un angajament ferm fata ceea ce ne dorim sa facem in viitor”, mai spune Ioana Anescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri