Două cabinete de consultații oftalmologice și aproximativ 600 de perechi de ochelari se găsesc în noul magazin de 115 metri pătrați din Constanța, situat pe Bulevardul Tomis nr. 211.

La începutul anului, Lensa.ro a inaugurat un magazin fizic la Timișoara și unul la Iași. Investițiile cumulate în cele cinci showroom-uri de optică Lensa din România se apropie de 350.000 euro.

Am redeschis toate magazinele fizice. În această perioadă am observat că există o nevoie permanentă și în creștere de corecție a vederii și de aceea am decis să continuăm planul inițial de investiții. Am deschis, pe 11 iunie, un nou showroom la Constanța, la timp pentru sezonul estival. 574 de perechi de ochelari vor fi expuse în magazinul Lensa de pe Bulevardul Tomis,

Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro

Și la Constanța, investiția este asemănătoare cu cea făcută în magazinele deschise în Iași și Timișoara, în jur de 50.000 euro. Magazinul expune produse ale brandurilor: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers și altele. Gama de lentile de vedere este și ea completă, având toti furnizorii importanți precum Essilor, Hoya, Zeiss în portofoliu.

Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.

În magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual.

Sursa foto: Lensa.ro