Prezenti in cadrul Fashion ROute 2019, conferinta de business dedicata industriei textile si retailului de fashion organizata de wall-street.ro, reprezentantii Glami au vorbit despre evolutia motorului de cautare in fashion in cei doi ani, planurile de extindere, atat locale, cat si internationale, dar si despre piata de fashion online.

Astfel, la doi ani de la lansarea pe piata romaneasca, Glami.ro a ajuns sa adune 160 de magazine online active partenere, iar in ceea ce priveste veniturile, acestea au crescut de 10 ori pentru unii parteneri.

“Ne propunem sa aducem moda mai aproape de utilizatori. Avem parteneri care s-au mentinut alaturi de noi inca de la inceput si am putut sa crestem exponential alaturi de ei. Vorbim de bugete si venituri care au crescut de 10 ori mai mult, dar avem surprize si mai placute, venituri care au crescut si mai mult de atat”, explica Elena Cobianu, business development manager.

De altfel, in cei doi ani de functionare pe piata romaneasca, Glami.ro a putut observa cum retailerii online au devenit tot mai constienti de importanta unor platforme online de crestere a traficului.

“Daca la inceput aveam dificultati in a le explica partea tehnica, pentru ca propuneau niste solutii simple, care deja existau in piata, acum au inceput sa vina ei spre noi. Inainte ne lua pana la 2 saptamani sa integram un magazin, acum dureaza 2 ore pentru ca piata este pregatita, stie de Glami.ro, au inteles importanta unui canal de performance marketing si ca in strategia de business e important sa fie prezenti pe cat mai multe canale prin care sa ajunga la utilizatori si ulterior sa vanda”, explica Elena Cobianu.

Ce planuri are Glami.ro in perioada urmatoare pe plan local? In ce alte tari se lanseaza? Care sunt cei mai buni factori de conversie in fashion si pe ce mizeaza Glami? Aflati din interviul video de mai sus!