Ritmul de imbunatatire a mixului retail este sustinut si de noile contracte de leasing semnate cu Iconic Beauty, Coccodrillo si Adidas care isi extinde magazinul, dublandu-si suprafata existenta. Schimbarile constante in mixul de retail au atras mai multi vizitatori, traficul fiind cu 6% mai mare in primul semestru din 2019.

Cu o crestere a vanzarilor in primul semestru al 2019 de 16% comparata cu aceeasi perioada a anului anterior, Fashion House Outlet Centre Bucuresti, detinut de Liebrecht & wooD seteaza premisele pentru inca un an de crestere consolidata, ca urmare a rezultatelor excelente din 2018. Cresterea vanzarilor si a traficului cu 6% demonstreaza ca Fashion House Outlet Centre Bucuresti este o destinatie de shopping atractiva. La aceste cresteri au contribuit evenimentele de soldari.

Dupa 10 ani de la deschiderea din 2018, primul semestru din 2019 a adus si un ritm alert de imbunatatire a mixului de retail. 4 noi magazine au contribuit la extinderea ofertei de cumparaturi. Richi & CO completeaza paleta de fashion in cadrul Fashion House Outlet Centre Bucuresti, Sizeer reprezinta o noua destinatie pentru iubitorii de echipamente sportive, Kula Kids Kiosk completeaza oferta de magazine de haine pentru copii si Sensiro Perfumes diversifica oferta pe zona de beauty. Cele patru magazine deschise in primul semestru totalizeaza 1000 de metri patrati.

Tendinta de diversificare a ofertei este sustinuta in primul semestru si de noile contracte de leasing semnate. Cele 3 magazine ce urmeaza sa se deschida pana la finalul anului 2019 sunt Iconic Beauty, un puternic brand local pe zona de magazine specializate pe produse cosmetice si parfumuri, Coccodrillo, un brand de haine pentru copii recunoscut la nivel international si Adidas care isi va dubla suprafata. Cele trei noi contracte de leasing maresc suprafata inchiriata cu 851 de metri patrati.

“Cresterea economica solida din Romania a oferit premisele pentru rezultatele bune ale Fashion House Outlet Centre Bucuresti. Cererea pentru scheme de retail de tip outlet de calitate precum cea a proiectului detinut de Liebrecht & wooD este subliniata de ritmul de adaugare de noi chiriasi, cat si de cresterea vanzarilor si a traficului. Acest interes accentuat al brandurilor de a se alatura mixului de retail Fashion House Outlet Centre Bucuresti este consolidat si de preocuparea constanta de a oferi suport specializat partenerilor nostri. Punem la dispozitia chiriasilor o echipa dedicata specializata pe consultanta de retail de outlet cu o experienta de peste 25 de ani” a afirmat Brendon O’Reilly, Managing Director in cadrul Fashion House Group.

“Cresterile inregistrate de centrul din Bucuresti ne-au incurajat sa setam premisele pentru construirea celui de-al doilea centru profesional de tip outlet din Romania, ce va fi localizat in zona de Est a capitalei, in apropierea localitatii Cernica. Dupa finalizare, acesta va deveni cel de-al 7-lea centru dezvoltat de Liebrecht & wooD in Europa.”, a adaugat Brendon.