Cum clientii magazinelor online sunt extrem de interesati de perioada pana cand ajung sa intre in posesia produselor comandate si retailerii stau cu ochii pe operatiunea finala dintr-o comanda, livrarea. Iata cum vad acestia viitorul in ceea ce priveste modalitatile de livrare catre clientii lor.

"Nu cred ca exista modalitatea perfecta de livrare. Exista un mix de modalitati, care trebuie sa tinda catre perfectiune. Viitorul in curierat este sa intarim structurile operationale, pentru a putea face posibila home delivery la un nivel mai bun decat avem in momentul de fata. Este foarte important sa dezvoltam reteaua de pick-up pointuri", a declarat Cornel Morcov, chief commercial officer, Fan Courier, in cadrul Retail Arena, organizat de wall-street.ro.

Potrivit acestuia, o optiune de livrare interesanta si extrem de populara, in care Fan Courier crede si va continua sa investeasca, este livrarea in magazine de proximitate, optiune care "functioneaza de minune".

"Observam ca inclusiv retentia clientilor si rata de retur sunt in zone extreme de interesante (in magazinele de proximitate n.red)", a preciat Morcov.

Livrarea la pachetomate va continua sa fie un punct de interes. Avem deja un proiect pilot

"Nu exista una mai buna decat celelalte, exista toate adunate, iar noi trebuie sa le facem cat mai avantajoase, sa oferim diversitate consumatorilor si sa ii lasam pe consumatori sa mearga in zonele in care ei se simt cel mai bine atunci cand vor sa aleaga forma de livrarea", a precizat Morcov.

Si rateilerul de fashion Fashion Days a vorbit despre o migrare a preferintelor consumatorilor catre livrarea in easy box-uri.

“In martie 85% dintre livrarile Fashion Days in Bucuresti erau prin curier, restul de 15% erau posta si showroom, iar saptamana trecuta erau la 66%. S-au mutat 15% in easy box, care a mai luat si de la posta si showroom. Credem ca vor ajunge destul de agresiv in zona de 50-50%”, a precizat Robert Berza, general manager, Fashion Days.

In acelasi timp, Ion Sturza, fondator al Fondului de Investitii Fribourg Capital, sustine ca pick-up pointurile sunt istorie.

"Pick-up pointurile sunt deja istorie, toate se vor transforma. O parte dintre ele se vor transforma in retail clasic, iar cele care nu vor face face fata provocarilor de a deveni un retailer clasic vor disparea si totul va merge in zona de box-uri automatizate", a spus Sturza.

Sunt convins ca partea de livrarea directa, cu cat va creste densitatea si proximitatea acestor box-uri, cu atat se va reduce.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield Echinox, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri