
Vanya Panayotova a ajuns la cârma L’Oreal România la începutul anului trecut, iar unul dintre obiectivele pe care și le-a stabilit pentru piața românească a fost să transforme L’Oreal în compania beauty tech numărul 1. Ceea ce s-a dovedit a fi un obiectiv mai mult decât indicat în contextul pandemiei ce avea să vină un an mai târziu și să schimbe modul de business dar și de consum, după cum a povestit Vanya Panayotova pentru retail.ro.
L'Oreal România a terminat prima jumătate a anului într-o notă optimistă, chiar și în contextul pandemiei: "2020 este un an marcat de schimbări și de o mobilizare puternică pentru adaptarea la noul context global și local. Am avut un început de an bun, care ne-a confirmat prognoza de creștere, dar pandemia a schimbat cursul planificat al lucrurilor. Timp de două luni, magazinele noastre și saloanele partenerilor noștri au fost închise, iar consumul a căpătat o nouă dinamică - preferințele consumatorilor pentru anumite categorii de produse s-au schimbat. În același timp, odată cu închiderea magazinelor și cu regulile de distanțare socială, comerțul online a cunoscut o creștere puternică", spune Vanya Panayotova.
"Ținând cont că magazinele noastre au fost închise, am fost nevoiți să ne adaptăm noului context și să stimulăm e-commerce-ul și alte soluții online care să răspundă nevoilor consumatorilor noștri. Aceste lucruri au fost posibile și datorită strategiei noastre de transformare digitală continuă. Un alt aspect foarte important al business-ului este reprezentat de partenerii noștri. În cazul saloanelor partenere, de exemplu, le-am oferit sprijin în crearea de platforme de vânzare online, acolo unde astfel de soluții nu existau", explică Vanya Panayotova.
Astfel, unele divizii L'Oreal au cunoscut o perioadă de scădere, precum cea de produse profesionale, dar au fost și alte divizii care au avut continuitate – precum cea de produse mass-market și divizia de cosmetică activă. Însă, chiar și în acestea din urmă s-au putut observa schimbări în obiceiurile de consum, explică șefa L'Oreal România.
Citește mai multe despre evoluția L'Oreal România și ce urmează în retailul de beauty pe retail.ro.
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanya Panayotova, L'Oreal România: Provocarea actuală este să găsim modalități prin care să putem răspunde nevoii de interacțiune umană.