BMW va lansa in toamna pe piata romaneasca cea de-a treia generatie Seria 6 Coupe, dupa ce a adus in martie modelul Cabriolet 640i si 650i la un pret de 89.000 euro cu TVA, respectiv 103.000 euro.
Seria 6 Coupe ar putea avea un pret cu circa 7.000 de euro mai mic comparativ cu decapotabila, avand in vedere pretul modelelor anterioare.

Noul Coupe are caroseria si ampatamentul mai lungi cu 75 milimetri decat cele ale predecesorului pentru un confort sporit. De asemenea, latimea a fost marita cu 39 de milimetri, in timp ce inaltimea a fost redusa cu cinci milimetri.

La debutul pe piata vor fi oferite doua variante de motorizare, ambele benzina TwinPower Turbo: BMW 650i Coupe cu motor cu opt cilindri (407 CP), BMW 640i Coupe cu propulsor cu sase cilindri dispusi in linie (320 CP).

Ambele variante de motorizare sunt combinate in echiparea standard cu o transmisie automata Sport cu opt trepte.

Seria 6 Coupe va avea pentru prima data functia Auto Start-Stop si modul ECO PRO (la BMW 640i Coupe).

Definitoriu pentru propulsoarele BMW TwinPower Turbo este cuplul, disponibil pe o plaja de turatii foarte mare si de la prima apasare a acceleratiei (450 Nm pentru 640i, disponibili intre 1300 si 4500 rpm si 600 Nm pentru 650i, disponibil intre 1750 si 450 rpm).

Noul BMW Seria 6 Coupe este singurul disponibil cu Electric Power Steering (servodirectie asistata electric) si optional Integral Active Steering (directie integral activa). Aceasta din urma bracheaza rotile spate cu pana la 3 grade in functie de viteza. Pana la 60 km/h cele doua punti vireaza in sensuri diferite pentru mai multa agilitate si o manevrabilitate mai facila. La viteze mai mari rotile spate bracheaza in acelasi sens pentru o stabilitate excelenta in viraje.

Ca echipare optionala, Dynamic Drive include Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor) si Adaptive Drive (un sistem de bare stabilizatoare controlate electronic care reduce activ inclinarea in viraje pentru un comportament deosebit de dinamic). Oferit in echiparea standard, Dynamic Driving Control ofera posibilitatea de a alege intre 4 moduri de rulare: Confort, Normal, Sport si Sport +, cu influente asupra raspunsului directiei, pedalei de acceleratie, amortizoarelor si cutiei de viteze.
Noul BMW Seria 6 Coupe vine cu faruri LED adaptive pentru faza scurta si lunga - inclusiv functie de iluminare in viraje - proiectoare de ceata si stopuri cu tehnologie LED.

Sistemul de control BMW iDrive este oferit in echiparea standard si este oferit alaturi de un display de tip flat screen. Gama larga de echipamente optionale BMW ConnectedDrive include si cea mai noua generatie BMW Head-Up Display (cu grafica full color de inalta definitie), sistem de 3 camere pentru mersul inapoi Surround View, BMW Night Vision si Parking Assistant (sistem pentru parcarea lateral automata). Conectarea la internet pentru functii precum Web Radio sau cautare pe Google Maps este disponibila prin conectarea unui telefon mobil.

BMW 650i Coupe: motor V8 pe benzina cu tehnologie BMW TwinPower Turbo si injectie directa High Precision Injection. Capacitate: 4.395 cmc, putere: 300 kW/407 Cp pe un interval cuprins intre 5.500 si 6.400 rpm, cuplu maxim: 600 Nm pe un interval cuprins intre 1.750 si 4.500 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 4,9 secunde, viteza maxima: 250 km/h.

BMW 640i Coupe: motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, injectie direct High Precision Injection si VALVETRONIC. Capacitate: 2.979 cmc, putere: 235 kW/320 CP la 5.800 rpm, cuplu maxim: 450 Nm pe un interval cuprins intre 1.300 si 4.500 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 5,4 secunde, viteza maxima: 250 km/h.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri