Site-ul va oferi o incursiune in detaliile brandului Mazda si secretele care stau in spatele succesului sau.

“Noua campanie de brand si noul website reprezinta maniera noastra de a povesti. Este prima faza a unei abordari integrate, care va descrie ceea ce este extraordinar la produsele Mazda si va oferi totodata cosumatorilor motive de a crede in Mazda si in oamenii sai", a declarat Jeff Guyton, presedinte si CEO Mazda Motor Europe.

Intr-un clip video Masahiro Moro, Executive Officer pentru Vanzari Globale si Marketing, vorbeste despre cum depasirea provocarii reconstruirii orasului in 1945 a lasat o amprenta de nesters asupra locuitorilor din Hiroshima si a devenit o parte importanta din spiritul Mazda.

Citeste si:

Mazda a continuat provocarea construirii de modele mai usoare dupa MX-5 si 18 ani mai tarziu a lansat actuala Mazda2, fiind cu aproximativ 100 de kg. mai usoara, mai sigura si mai dinamica fata de modelul predecesor. Managerul de Program Mazda2, Shigeo Mizuno spune cum a fost atinsa aceasta perfomanta impresionanta.