"Prin intermediul BMW 328 Hommage dorim sa aducem un omagiu pasiunii si inventivitatii celor care au creat BMW 328", a explicat Karl Bäumer, directorul executiv BMW Group Classic.

BMW 328 Hommage transpune principiile si caracterul masinii din acea perioada in vremurile noastre si ofera o posibila interpretare a modului in care designerii din anii '30, Fritz Fiedler si Rudolf Schleicher, ar fi construit BMW 328 in momentul de fata prin utilizarea tehnologiei actuale.

Masina de 780 kg are mai multe componente dintr-un aliaj de plastic si fibra de carbon (CFRP). Tesatura de fibre, foarte rezistenta, este mai usoara decat aluminiu, dar si mai stabila. Indiferent de locul in care materialul a fost utilizat la BMW 328 Hommage, acest lucru este vizibil. Prin aceasta, BMW 328 Hommage reflecta nu numai functionalitatea principiului constructiei usoare, ci o face si intr-o maniera extrem de vizibila.

Citeste si:

In interior exista numeroase detalii derivate din lumea curselor, care ofera un indiciu cu privire la cea mai de succes cariera in motorsport pe care a avut-o BMW 328.

Designul expresiv al exteriorului de la BMW 328 Hommage infatiseaza interpretarea moderna a unui roadster cu doua locuri extrem de emotional si dinamic - la fel cum a facut BMW 328 in urma cu 75 de ani.

BMW 328 Hommage dispune de centuri de siguranta moderne, cu patru puncte de prindere, scaune ergonomice si "scheletul", un fel de intrerupere de urgenta a electronicii automobilului, care este localizat intre scaune. Opritoarele centurilor, din aluminiu lustruit si localizate langa tetiere, asigura ghidarea optima a centurilor. Aceste detalii functionale sunt ascunse in spatele tetierelor, contopindu-se armonios in conceptul global.