“Piata de rent a car din Romania se afla pe un trend ascendent. Sixt a inregistrat in 2010 o crestere de 40% fata de anul 2009, iar pentru anul acesta ne propunem o cifra de afaceri cu 25% mai mare. Tintim aici atat clientii corporate, care apeleaza la serviciile noastre in interes de business, cat si romanii care prefera sa zboare si sa inchirieze o masina la destinatie in loc sa piarda ore si chiar zile pe drum, conducand propriul autovehicul”, a precizat Dudy Perry, CEO New Kopel Group, din care face parte si Sixt Romania.

Anul acesta, Sixt si-a reinnoit flota de masini pentru inchirieri.

In momentul de fata, Sixt desfasoara activitati si prin intermediul parteneriatelor incheiate cu Tarom, Lufthansa, Hilton si cateva agentii de turism.

“Detinem in momentul de fata o cota de 30% din piata romaneasca de Rent a car”, a spus Perry.

Citeste si:

Principalele tari din care provin clientii Sixt sunt Germania, Italia, Franta si Spania. In ceea ce priveste turistii romani ce pleaca in vacanta, destinatiile favorite pentru care Sixt pune la dispozitie automobile sunt Germania, Italia, Franta, Spania si Elvetia.

Acestora li se adauga Polonia si Austria daca este vorba de destinatiile pentru care compania primeste cele mai multe solicitari din partea clientilor corporate din Romania.

In Germania, Sixt are in flota un BMW M3 Cabrio la un pret de 99 euro pe zi. O decapotabila pentru un weekend costa 199 de euro.

New Kopel Group, din care face parte si Sixt Romania, a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 25 milioane euro, in crestere cu 78% fata de anul 2009. Pentru anul 2011 grupul estimeaza o cifra de afaceri ce va depasi 30 milioane euro.