Producatorii autohtoni de automobile din Statele Unite au un nou motiv sa se teama. Toyota se extinde rapid pe toate segmentele de piata, noua tinta a producatorului japonez fiind clasa pickup-urilor.
Toyota a lansat in cadrul Salonului auto de la Chicago un nou model de pickup, care se va numi Toyota Tundra. Directorul Departamentului de vanzari din Statele Unite a declarat in cadrul lansarii, citat de Detroit Free Press, ca aceasta este cea mai importanta lansare a unui model Toyota pe taram american. Prin acest nou model, producatorul japonez urmareste sa devina mai competitiv pe segmentul de piata al pickup-urilor, dominat de producatorii din Detroit. Toyota Tundra va intra astfel in competitie cu Ford F-150, Chevrolet Silverado si Dodge Ram.

Noul Toyota Tundra va avea o capacitate de remorcare mai mare de 4,5 tone si un motor V8 de 5,7 litri. Varianta cu patru usi a modelului Tundra va avea o linie mai agresiva decat modelul de serie, fiind cu 25,4 cm mai lunga comparativ cu modelul cu doua usi. Presa americana a apreciat acest model ca fiind alegerea perfecta pentru un doritor de pickup, imbinand marimea si performanta cu calitatea si rezistenta in timp specifica masinilor produse de Toyota.

Oficialii companiei nu au specificat care va fi pretul noului pickup. Vanzarile sunt programate sa inceapa in 2007, constructorul japonez anuntand ca va produce 300.000 de exemplare anual. Oficialii companiei au mai declarat ca se asteapta ca in primul an sa vanda aproximativ 200.000 de modele Tundra.

Toyota Tundra va fi asamblat in noua fabrica din San Antonio, Texas, unde producatorul japonez a investit 710 milioane de euro, acesta fiind primul si singurul model care va fi asamblat deocamdata aici. Productia este programata sa inceapa in trimestrul patru al acestui an.

In 2005 Toyota a vandut 2,26 milioane autovehicule, in crestere cu 10,1% fata de 2004, analistii asteaptandu-se ca in acest an Toyota sa devina cel mai mare producator de automobile din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri