Un model cu un design atractiv reprezinta intotdeauna o optiune pe lista modelelor pe care dorim sa le achizitionam. Cum definim designul? Pentru unii designul inseamna forma masinii, in timp ce pentru altii inseamna modul prin care masina raspunde la comenzi, detaliile sau cat de performanta este aceasta. Noi consideram ca o masina cu un design bun trebuie sa aiba: proportii si atitudine, consistenta in design, functionalitate si putere. Un lucru este sigur totusi: daca modelul comunica excelent mesajul dat de designul acesteia atunci va fi un model de succes.

Mini Cooper

Mini castiga usor la capitolul design. Aproape toti expertii au declarat ca Mini este una dinte modelele cu cel mai bun design disponibile pe piata. Este clar ca publicul este vrazit de forma retro si functionalitatea contemporana, care includ performante ridicate, o mare agilitate si o uroasra parcare in locuri stramte.

Chrysler 300

In momentul cand Chrysler sedan a fost introdus, acum cativa ani, criticii au fost ingrijorati din cauza aspectului prea radidcal. Designul era indrasnet iar modelul se intorcea la tractiunea spate. Insa Chrysler 300 a devenit una dintre cele mai tari masini americane din punct de vedere al designului. Acest model a inregistrat un succes imens in vanzari, iar modelul SRT8 a fost un best-seller in anul respectiv.

Land Rover LR3

Primul produs Land Rover a fost dezvoltat sub aripa Ford Motor Company. LR3 este un model dragut cu un interior de exceptie. Modelul este un SUV nu prea indraznet. Designul este unul proaspat, fara a arta radical sau fad.

Infiniti FX45

Cand a fost introdus stilul indraznet FX45 in 2003, a starnit o adevarata moda pentru noul SUV de lux. FX45 nu este prea confortabil si nici nu ofera prea mult spatiu de depozitare insa performantele sunt de top.

Bentley Continental GT

Citeste si:

Nu cu mult timp in urma, Bentley statea in umbra parintelui Rolls-Royce si parea ca brandul va inceta sa existe incetul cu incetul. Acum 10 ani cand compania a fost scoasa la vanzare, lucrurile s-au schimbat si Volkswagen a ajuns sa detina brandul Bentley, in timp ce BMW detinea Rolls-Royce. De atunci VW a investit in designul si partea tehnica pentru Bentley. Continental GT este un coupe traditional de lux care tinde spre segmentul clientilor tineri, spre deosebire de ce tintea acum 10 ani. De asemenea GT este inclus in segmentul masinilor detinute de oamenii extraordinar de bogati.

Rolls-Royce Phantom

Rolls-Royce nu a realizat dintotdeauna masini grozave. Pentru perioade lungi in istorie compania a creat modele care nu erau atat de scumpe. In 1998 BMW a preluat compania Rolls-Royce si a dorit sa faca din aceasta una dintre cele mai luxoase companii auto. Si asa a si fost din cate se pare. Modelul Phantom face lucruri pe care numai un Rolls-Royce poate sa-l faca. Abilitatile acesteia sunt unice si nici o masina nu se apropie macar de aceste abilitati.

Aston Martin V12 Vanquish

Cu un motor V12 de ofera 520CP, Vanquish pare a fi creat pentru un singur scop: performanta. In momentul in care o zariti pe strada este bine sa savurati imaginea deoarece este o masina cu serie limitata.

Cadillac CTS

Acum cativa ani cand CST a fost scos pe piata sub denumirea „Arta si Stiinta” s-au ridicat foarte multe controverse cu privire la acest model. Stilul sportiv al acestui sedan nu detine un farmec universal.

Koenigsegg CCX

Modelul de 806 CP este capabil sa ajunga la o viteza de peste 240 mile/h si se doreste a fi cel mai rapid vehicul din lume. Aceasta masina suedeza este legala doar in anumite regiuni. In America nu intra in conformitate cu aspectele legale ale circulatiei pe sosele, insa se planuieste modificarea lor pentru a fi vandute incepand cu 2006.