Anul acesta Renault a adus in Romania noul Mgane,in fapt un face-lift realizat la jumatatea vietii, simultan cu introducerea in gama a unui nou motor. Desi schimbarile aparente sunt putine, imbunatatirile modelului fac din Mgane o masina mai buna, mai confortabila si mai performanta.
In momentul prezentarii primelor imagini, comentariile tuturor au vizat schimbarile ce se puteau numara pe degete. Asta in fotografii. Drive-testul comparativ cu doua versiuni de motorizare ale caroseriei sedan, 1,5 dCi revizuit si 1.6 16v, a demonstrat insa ca, dincolo de cosmetica exterioara, dinamica si confortul masinii au cunoscut un salt usor de sesizat.

Exteriorul se remarca prin noile faruri, redesenate, mult mai moderne, care aduc dupa ele si un nou contur pentru grila radiatorului. Aceeasi schimbare s-a petrecut si la stopuri, care au capatat un aer mult mai modern. Si tot la exterior am fost placut impresionat de posibilitatea vopsirii integrale (bare, bandouri) in culoarea caroseriei, cu un efect elegant. Interiorul versiunilor testate, intitulat potrivit prezentarii oficiale Privilege se distinge printr-o culoare bej rafinata, prezenta atat la nivelul tapiteriei de piele a scaunelor, la capitonajul usilor, cat si pe plansa de bord, inclusiv pe consola centrala. Aceasta din urma a ramas neschimbata in ceea ce priveste aspectul, fiind preluata intre timp si de noul Clio, in schimb cadranele indicatoare au suferit mici ajustari estetice si functionale.

Din punct de vedere dinamic, imbunatatirile aduse sasiului si suspensiilor au efect direct asupra comportamentului masinii, in timp ce gama de motoare se bucura de un nou membru al familiei, 2.0 dCi 150 CP. Chiar daca acesta nu este disponibil inca la noi, recomandam cu caldura motorul 1.5 dCi de 105 CP, revizuit din versiunea ce genera 100 CP. Dincolo de adaptarea sa la normele Euro 4, motorul a primit un plus de 40 Nm la valoarea cuplului maxim, lucru care se simte imediat, perechea pe care o face cu cutia manuala in 6 trepte fiind una de succes.

Cealalta versiune testata, 1.6 16 v, de 110 CP, nu a suferit modificari majore si nu se ridica la nivelul celei diesel din niciun punct de vedere, cu puncte serioase pierdute la capitolul consum urban. Dotarile cunosc si ele imbunatatiri, senzorii de parcare fiind un exemplu in acest sens, alaturi de filtrul de carbon sau CD player MP3, toate la un loc facand din Mgane Sedan o masina mai confortabila.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri