"Nu cred ca vom fi numarul unu la sfarsitul anului, dar este OK. Nu vom face vreun joc. Nu sunt sigur ca asta se aplica si concurentei noastre", a afirmat Zetsche intr-o conferinta de presa sustinuta la Seguin, Ontario, unde au fost lansate noile modele S-Klasse in Canada.

Mercedes-Benz a preluat in primele sase luni ale anului pozitia de lider pe piata automobilelor de lux din SUA, devansand BMW cu aproximativ 1.500 de masini vandute.

BMW a ocupat prima pozitie in 2011 si 2012. Anul trecut, BMW a preluat conducerea datorita unui numar neobisnuit de ridicat de vanzari raportate in luna decembrie.

Compania de cercetare R.L Polk & Co. estimeaza ca, pe baza inmatricularilor de autoturisme, Mercedes-Benz a depasit BMW inca de anul trecut.

Citeste si:

Zetsche a stabilit ca tinta pentru Mercedes-Benz sa depaseasca pana in anul 2020, ca vanzari si profit, concurentii BMW si Audi (Volkswagen).

In primul trimestru al acestui an, profitul operational al Mercedes a reprezentat 3,3% din vanzari, fata de 11,1% la Audi, respectiv 9,9% in cazul BMW.

Vanzarile Mercedes in SUA au crescut in primul trimesru cu 10%, la 141.950 unitati, a anuntat Daimler la inceputul lunii iulie. BMW a inregistrat vanzari de 140.431 unitati, in urcare cu 11%. Cifrele nu includ autovehiculele comerciale ale Daimler, automobilele Smart sau marca Mini a BMW, care nu sunt in categoria autoturismelor de lux.

Profitul inainte de dobanzi si taxe al grupului Daimler s-a dublat in trimestrul al doilea fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 5,2 miliarde euro, cu mult peste estimarile analistilor, datorita imbunatatirii profitabilitatii Mercedes-Benz si unui castig nerecurent de 3,2 miliarde euro din vanzarea participatiei la EADS, compania-mama a producatorului de aeronave Airbus.