Reprezentantii MSX sustin ca principalele scuze care produc aceste pierderi sunt: o analiza defectuasa a managementului costurilor, disfunctionalitatile aparute intre producatori si furnizorii de componente, dar si frictiunile interdepartamentale din cadrul companiilor producatoare.
Insa, cea mai importanta cauza provine din comunicarea defectuasa a erorilor si a defectiunilor aparute la masini, pe axa dealeri producatori furnizori. Aceasta scapare are ca factor secundar o calitate a masinilor sub potentialul sau real.
O imbunatatire a acestei situatii se va realiza atunci cand producatorii auto vor specifica toate detaliile legate de garantie in manualele de utilizare a masinilor. Studiul mai sus amintit sustine ca o scadere reala a acestor costuri se poate realiza printr-o colaborare strinsa intre producatori si dealerii auto ce preiau la prima mana problemele masinilor. Aceasta situatie va conduce, indirect, la o continua imbunatatire a calitatii masinilor.
Studiului a reliefat ca dealerii care inregistreaza costurilor ridicate cu garantiile scad in eficienta avand profituri mai mici, dar pierd si din imaginea favorabila pe care o au in fata clientului final si a fabricantului auto, obligat sa suporte costuri suplimentare. Insa, daca sistemul de garantie functioneaza, rezultatul inseamna o mai buna relatie dealer fabricant, o loialitate mai mare a clientului, dar si profit mare pentru dealer.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: