Pe fondul deplasarii facilitatilor de productie spre Europa de est, atat a producatorilor europaeni, cat si a celor americani sau japonezi, Toyota este in cautarea unui loc de constructiei a unei fabrici auto, in Germania.

Informatia a fost divulgata de surse din interiorul Consiliului de Investitii Industriale German (C.I.I.), autoritate guvernamentala care este mandatata sa atraga si sa dezvolte orice investitie in spatiul fostei Germanii de Est. Consiliul a demarat la inceputul acestei saptamani un studiu pentru gasirea unei locatii conforme cu cerintele producatorului auto japonez.

Candidat pentru aceasta unitate de productie spun aceleasi surse ar fi si orasul german Augsburg (situat, insa in partea vestica), dar nu se afla printre prioritatile Consiliul si nici ale Toyota, japonezii contactind cativa posibili furnizoari de componente si subansamble auto din fostul spatiu comunist al Germaniei.

Toyota intentioneaza sa deschida, pana in 2010, aproximativ zece noi fabrici, dintre aceste investitii au fost declarate pana acum doar cele din Rusia. Motivul acestei extinderi, spun japonezii, este cresterea pietei auto la niel mondial, dublata de acoperirea capacitatilor de productie existente la acest moment.

Aceasta informatie vine la aproape o saptamana dupa ce Toyota a negat intentia de a demara o investitie de aproximativ 50 de milioane euro in Polonia. Informatia a fost publicata intr-un ziar polonez.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri