”Noua strategie a grupului deschide drumul pentru transformarea unuia dintre cei mai buni producatori auto din lume intr-un furnizor global de mobilitate sustenabila”, a spus Muller reporterilor, la forumul Autostadt al companiei, din Wolfsburg, scrie News.ro.

Volkswagen vrea cresterea marjei de profit inainte de taxe pana la 8% pana in 2025, de la 6% in 2015. Compania mai urmareste restructurarea diviziei globale producatoare de componente, unde lucreaza 67.000 de angajati, si sa transforme divizia de camioane intr-un jucator global.

Pentru a respecta reglementarile in domeniul emisiilor si pentru a ajunge din urma rivali precum Tesla, Volkswagen vrea ca pana in 2025 sa ajunga la o pondere de 25% a automobilelor electrice in vanzarile totale.

In acest fel, ar ajunge la vanzari anuale de trei milioane de vehicule electrice, fata de doar 100.000 de unitati in 2015. In urmatorii 10 ani, Volkswagen intentioneaza sa lanseze peste 30 de modele electrice.

Strategia actualizata vine dupa un plan anterior, numit Strategia 2018, care a fost lansat in 2007 cu obiectivul de a face din Volkswagen cel mai mare si mai profitabil producator auto din lume.