Hub-ul Fan Courier de la Brasov este o replica a sediului central, amplasat la iesirea din Bucuresti si va avea capacitatea de a prelua aproximativ 24% din activitatea curenta. Investitia, inceputa la finalul anului 2014 este de 5 milioane de euro, fonduri asigurate de companie din surse proprii, si a reprezentat o treime din totalul investitiilor pe care compania controlata de antreprenori romani le-a realizat in anul 2015.

”Hub-ul Fan Courier Brasov este cea mai importanta investitie pe care ne-am asumat-o in ultimii an, pentru a descentraliza o parte semnificativa din activitatea pe care o desfasuram la nivelul intregii tari. Brasovul, cunoscut ca un nod de transport important intre cele trei regiuni istorice ale Romaniei, s-a dezvoltat constant in ultimii ani si devine un centru de business care genereaza tot mai multa activitate pentru noi, industria de curierat. Astfel, HUB-ul de aici va degreva pe de o parte activitatea care acum este concentrata in Bucuresti si ne va ajuta la eficientizarea activitatii curente”, a declarat Felix Patrascanu, actionar Fan Courier.

HUB-ul este construit pe o suprafata de aproximativ 34.000 mp, in locul unei foste fabrici si va avea aproximativ 300 de angajati, personalul recrutat de pe piata locala a fortei de munca beneficiind deja de programe intensive de training.

fan courier

Citeste si:

”Dintotdeauna, strategia noastra s-a bazat pe o crestere sanatoasa, pentru care ne-am facut calcule din timp. Am cumparat terenul si am inceput constructia in momentul in care am fost convinsi ca ne vom putea asuma investitia in termenii de calitate pe care ii doream si plecand de la nevoile identificate ale clientilor nostri. Anual, investitiile pe care le programam sunt directionate catre modernizarea si completarea flotei auto, catre pregatirea personalului si modernizarea infrastructurii tehnologice cu care lucram. Datorita volumului de expeditii in crestere de la un an la altul, investitia de la Brasov a devenit imperios necesara in ultimii ani”, a explicat Adrian Mihai, actionar al Fan Courier.

Fan Courier, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de curierat, estimeaza ca tendinta pietei ramane una ascendenta si pe termen mediu, in principal datorita cresterii pietei de e-commerce. Deja, in ultimii ani, urmare a exploziei comertului online, segmentul B2C a ajuns sa depaseasca 35% din totalul expeditiilor anuale in timp ce segmentul B2B este de aproximativ 60%.

”Anual, avem aproximativ 25 de milioane de comenzi iar distribuirea efortului curent pe doua hub-uri in loc de unul ne ajuta in respectarea angajamentelor asumate in relatia cu clientii. Extinderea de la Brasov face parte dintr-un plan mai amplu in care, pe termen mediu luam in calcul modernizarea unui al treilea sediu regional. Analizam mai multe locatii din tara iar criteriile tin inclusiv de calitatea infrastructurii rutiere”, a declarat Neculai Mihai, actionar Fan Courier.

Orasele vizate de actionarii Fan Courier pentru deschiderea unor noi hub-uri sunt Sibiu si Cluj. Pentru anul in curs, compania a bugetat o crestere cu 15% a afacerilor pana la 102 milioane de euro. Fan Courier a mentinut chiar si in perioada crizei financiare un ritm mediu de crestere de 15% iar avansul afacerilor s-a datorat identificarii de noi directii de dezvoltare si investitiilor asumate si realizate din surse proprii. In 2015, investitiile realizate de Fan Courier au fost de peste 12 milioane de euro, cu aproape 50% mai mari decat estimarile initiale