Homor a declarat recent, odata cu inaugurarea lotului 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, primul finalizat de CNAIR in regie proprie, ca acest gen de proiecte trebuie multiplicate in viitor. Alt proiect pe care CNAIR s-a angajat sa le termine in regie proprie este reabilitarea tronsonului Ionesti-Varfurile de pe Drumul National 76 (DN76) Deva-Oradea, unde contractul a fost reziliat anul trecut din cauza intarzierilor.

In plus, CNAIR vrea sa termine in regie proprie un drum expres de 22 de kilometri, Agigea-23 August, paralel cu Drumul National 39 (DN39), pentru soferii care vor sa evite aglomeratia din sudul litoralului, scrie News.ro.

”Acest lucru vine din nevoia de a finaliza proiecte mai vechi sau mai noi care intr-o perioada mai scurta de timp sa satisfaca nevoia unei infrastructuri de transport de calitate. Pot sa dau cateva exemple: variantele de ocolire Suceava si Bals, DN 76, tronsonul Ionesti - Varfurile, drum expres Agigea”, a spus Homor.

Citeste si:

Seful CNAIR a subliniat ca achizitionarea unui numar mare de utilaje si masini pentru constructia de drumuri va da posibilitatea directiilor regionale sa execute lucrari de intretinere pe timp de vara si pe timp de iarna si lucrari de reparatii de anvergura si complexitate mai mare decat in trecut.

Pentru unele dintre aceste utilaje au fost semnate deja contracte de furnizare si vor intra in parcul tehnic al CNAIR pana la finalul acestui an. Pentru restul, care au o capacitate tehnica ridicata, sunt in curs proceduri de achizitie publica.

Totodata, compania va demara si procesul de instruire pentru angajatii care vor manevra utilajele respective. Contractele au fost atribuite in urma unor licitatii si vor fi finantate din venituri proprii pentru investitii.