Grupul Volkswagen analizeaza posibilitatea crearii unei singure divizii de productie de camioane, unind astfel grupurile MAN si Scania cu propria divizie producatoare de camioane, in cazul in care cele doua grupuri vor cadea de acord in acest sens, a anuntat Volkswagen.

Seful diviziei de vehicule comerciale, Stephan Schaller, a descris aceast scenariu ca fiind una dintre optiuni. In trecut, discutiile s-au concentrat in mare parte pe posibilitatea crearii unei divizii specializata in constructia de vehicule grele, care ar fi urmat sa fie principalul producator de masini grele din Europa, informeaza NewsIn, citand Reuters.Volkswagen, cel mai mare actionar, atat al MAN, cat si al companiei suedeze Scania, este, in prezent, in favoarea unei "fuziuni in conditii prietenoase" a celor doua grupuri.

MAN lansase la sfarsitul anului trecut o oferta de preluare a Scania, la care a renuntat in final, abandonand ideea a crea un lider pe piata europeana a producatorilor auto.Aceastp decizie a fost precedata de presiuni intense din partea Volkswagen si a influentului presedinte al companiei, Ferdinand Piech, pentru ca MAN sa renunte la intentiile de preluare ostila si sa urmareasca un acord amiabil.

Producatorii de camioane din toata lumea sunt confruntati cu un mediu concurential din ce in ce mai dezvoltat si cu presiuni legate de reducerea costurilor de productie, fiind fortati sa se extinda in afara pietelor nationale si sa se conformeze cu reglementari ecologice din ce in ce mai aspre.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri