Lutz a dat drept exemplu modelul Cadillac, depre care a precizat ca "este timpul sa intre pe piata europeana".

"Vom construi o gama de automobile in Europa, pentru a intra gradual pe aceasta piata. Suntem aici si vrem sa avem un impact ", a declarat Lutz la salonul auto de la Geneva, unde Cadillac si-a prezentat pietei europene modelul CTS. "Atentia acordata detaliilor de interior ale vehiculului ar trebui sa atinga standardele cu care sunt obisnuiti europenii", a explicat responsabilul american. "stim ce vor si ce asteapta clientii de pe aceasta piata", a precizat Lutz.

Vice-presedintele General Motors a insistat si asupra calitatii designului acestor automobile, subliniind ca este vorba de o schimbare in cultura producatorului de automobile. Obiectivul grupului este de "a crea automobile si utilitare remarcabile din punct de vedere al designului si de a le prezenta pe piata intr-un mod cat mai eficient posibil", pentru ca "masinile extraordinare dau nastere marcilor de renume", a precizat acesta.

Citeste si:

"Suntem decisi sa ne extindem activitatea si sa ne majoram vanzarile in Europa, prin dezvoltarea unei retele de vanzari si prin modelele construite special pentru piata europeana, a declarat directorul general al Cadillac, Jim Taylor.

Grupul General Motors este momentan implicat in negocieri cu compania DaimlerChrysler privind eventuala preluare a diviziei Chrysler, care trece printr-o perioada de criza.