Grupul Renault a inceput deja lucrul la a doua generatie a automobilului Logan, si considera ca modelul nu va avea rivali seriosi pana in 2009 sau 2010, a declarat , Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan
"Nu ma astept sa apara vreun rival serios pentru Logan, pana in 2009 sau 2010", a spus Carlos Ghosn care a adaugat ca grupul lucreaza la a doua generatie a acestui model. "Ma simt foarte bine stiind ca avem un avantaj si as vrea sa ni-l pastram", a mai spus Ghosn.

In afara de noul Logan, Ghosn mai are in proiect o masina care sa coste 3.000 de dolari. "Am avut discutii cu indienii de la Bajaj in legatura cu masina de 3.000 de dolari, dar suntem inca in faza in care urmaza sa luam decizii", a mai spus oficialul Renault - Nissan.

Ghosn anuntase in iunie ca Renault si Nissan cauta un partener indian cu care sa dezvolte masina de 3.000 de dolari si subliniase ca India este un loc ideal pentru a produce o astfel de masina despre care a spus ca ar trebui sa aiba un design inovator si un proces de productie deosebit de cel traditional, potrivit NewsIn.

In prezent, Renault colaboreaza cu Mahindra&Mahindra pentru productia Loganului in India, iar anul acesta vor fi produse aproximativ 50.000 de unitati. Renault a deschis in India si un centru de design saptamana trecuta.

Tata Motors, companie indiana care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (1.838 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.

Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. in prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri