Producatorii germani de automobile de lux, Audi si Porsche, se gandesc la o extindere a retelelor de vanzari pentru a profita de cresterea economica inregistrata pe pietele emergente din China, India sau Rusia, si pentru a castiga astfel teren in fata competitorilor, anunta Reuters, citat de NewsIn.

Directorul de vanzari al companiei Audi, Ralph Weyler, vrea sa creasca numarul magazinelor de prezentare (showroom) la nivel mondial la 3.000, pana in anul 2011 cel tarziu, de la nivelul actual de 2.700, a declarat acesta unei reviste germane.

"Avem nevoie de o extindere pentru a putea atinge tinta propusa de vanzari de 1,5 milioane de vehicule pe an", a declarat Weyler.

Aceasta scimbare va aduce numarul de showroom-uri Audi la acelasi nivel cu cel al rivalilor de la BMW, care nu au pana in prezent niciun plan de extindere a numarului punctelor de vanzare, care momentan se ridica la 3.000.

Citeste si:

Directorul de vanzari al Porsche, Klaus Berning, doreste sa imbunatateasca imaginea grupului sau pe plan international prin deschiderea unor showroom-uri in diferite zone din lume.

"Vrem sa ne extindem in continuare reteaua actuala de 650 de magazine la peste 700 in urmatorii zece ani, cu precadere in piete emergente precum China, India si Rusia", a adaugat acesta.

Berning estimeaza vanzari de peste 3.500 de autoturisme Porsche anul acesta in China, afirmand ca in cel mult cinci ani aceasta tara ar putea deveni o piata de desfacere mai mare decat Germania, stat unde firma isi vinde 17% din vehicule.

"In India am observat un potential similar cu cel din China, insa intr-o perioada de 10-15 ani", a declarat Berning.