Campania desfasurata de Toyota Motor Corp. este una din cele mai elaborate si mai scumpe din istoria YouTube. Producatorul de masini a platit aproximativ 4 milioane de dolari (2,6 milioane euro) pentru alianta site-ul detinut de Google.

Exista o lipsa de conexiune intre publicitate si consumatori pe siteurile sociale, desi marketingul online a cunoscut, in ultima vreme, un avant extraordinar, informeaza MediaBuyerPlanner.com.

In timp ce reclamele scad in continut, advertisingul, ca domeniu, creste considerabil – prin bannere si videoclipuri publicitare. Publicitarii urmaresc sa capitalizeze popularitatea siteurilor, care se relanseaza prin jocuri si alte continuturi interactive.

Toyota i-a determinat pe cei de la YouTube sa-si extinda standardele ofertei de promovare si sa revina cu o alternativa optimizata pentru serviciile de acest gen. Astfel, a luat nastere o noua zona pe siteul YouTube, dedicata in totalitate producatorului de automobile Toyota.

Citeste si:

Aceasta parte a siteului social , “Best in Jest”, reuneste toate videoclipurile comice postate saptamanal de catre compania Toyota, care fac parte din categoria celor promovate de companie. Totodata, producatorul de autovehicule ofera utilizatorilor care uploadeaza videoclipuri amuzante pe site posibilitatea de a castiga 25.000 de dolari (16.265 euro), potrivit MediaBuyerPlanner.

Stilul de promovare al produselor Toyota este unul inovativ, insa el nu poate fi la fel de viabil in cazul altor advertiseri. Asa cum a fost conceputa, campania necesita prea mult timp si prea multi bani investiti, dupa cum opineaza oficiali ai YouTube.

YouTube, a inregistrat 66,2 milioane de vizitatori unici in Statele Unite in ianuarie 2008, potrivit unui studiu efectuat de Nielsen Online.