Noul Kangoo a fost proiectat pe platforma de segment C, care serveste si monovolumului Scenic, iar portbagajul de 660 litri, in configuratia cu cinci locuri a variantei pentru persoane, poate fi extins pana la 2,8 metri cubi. De asemene, pasagerii au mai mult spatiu la dispozitie.

Versiunea de marfa, Kangoo Express, a beneficiat de o crestere a capacitatii de incarcare de la cei trei metri cubi ai primei generatii la 3,50 metri cubi, iar spatiul interior largit permite acum si incarcarea unui europalet.

Toate versiunile beneficiaza de discuri de frana la toate rotile si jante de 15 inch, franele fiind proiectate astfel incat sa asigure oprirea in 39 de metri si dupa zece franari consecutive de la 100 km/h la 0 km/h.

Citeste si:

Kangoo si Kangoo Express formeaza noua gama lansata in Romania, al carei pret de pornire este de 9.500 euro fara TVA si 11305 euro cu TVA. Ambele versiuni dispun de cate doua variante de echipare: Authentique si Expression pentru Kangoo; Generic si Confort pentru Kangoo Express.

Prima generatie Renault Kangoo a inregistrat 2,3 milioane de exemplare vandute in intreaga lume incepand din 1997. S-a fabricat pe patru continente, in uzinele din Franta, Maroc, Argentina si Malaysia.

Vanzarile totale ale grupului Renault in Europa (toate cele trei brand-uri Dacia, Renault si Renault Samsung Motors) au crescut cu 8,3%, in primele luni ale anului 2008, ajungand la 228.146 unitati, in timp ce vanzarile grupului in afara Europei au crescut cu 18,5%. Astfel, in regiunea Americii, grupul Renault a inregistrat o crestere cu 20,3% a vanzarilor, datorata in parte si vanzarilor modelului Sandero in Brazilia si Argentina (11.700 unitati).