Vanzarile BMW Group Romania (BMW si Mini) au crescut in intervalul ianuarie-iulie 2008 cu circa 37% fata de perioada similara a anului trecut, la 1.651 de unitati, potrivit informatiilor furnizate Wall-Street de catre companie.
Vanzarile marcii BMW au inregistrat un avans de 35% dupa primele sapte luni, comparativ cu intervalul ianuarie-iulie al anului trecut, la 1.497 unitati.

In luna iulie BMW a comercializat pe piata romaneasca 245 de unitati. Cel mai vindut model BMW a fost BMW X5 cu 73 de unitati livrate in luna iulie si 586 unitati in primele sapte luni, reprezentand o crestere de 208% fata de aceeasi perioada din 2007.

Pe locul doi la vanzari se afla Seria 3 cu 72 de unitati comercializate in luna iulie, din care nu mai putin de jumatate sunt modele "de imagine" Cabrio si Coupe. In primele sapte luni din 2008 au fost livrate 409 unitati Seria 3, in crestere cu 21,4% fata de perioada similara a anului trecut, dintre acestea 71 de masini au fost Cabriolet si 135 Coupe.

Pe locul 3 in topul modelelor BMW in iulie este BMW X3 cu 25 de unitati.

Pentru marca Mini compania a inregistrat un nou record, cu 30 de unitati livrate in iulie. Totalul livrarilor in acest an a fost de 154 unitati Mini, reprezentand un avans de aproape 60%.

Potrivit BMW Group Romania, in anul 2008 se estimeaza comercializarea unui numar de aproximativ 3.000 din autovehicule, iar dintre acestea, circa 2.000 vor fi echipate cu sistemul EfficientDynamics.

Vanzarile BMW pe piata romaneasca au crescut anul trecut cu 65%, la 2.727 de unitati, cel mai bine vandut model fiind modelul de teren X5, cu 809 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri