Astfel, potrivit acesteia, grupul a suferit pe piata auto din Romania o scadere a vanzarilor de 40%, cu 1.139 de automobile vandute in perioada ianuarie-septembrie 2008, fata de aceasi perioada a anului trecut.

De asemenea, AAA Auto a precizat ca grupul a inregistrat scaderi ale vanzarilor, la nivelul celor sase tari in care activeaza, de 17% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Pe de alta parte, piata de profil maghiara a fost singura care a inregistrat cresteri, sustin reprezentantii AAA Auto. Astfel, Ungaria a cunoscut o crestere a vanzarilor de 1%, in timp ce in Romania s-au inregistrat scaderi de 40%, Polonia de 34%, Cehia 20% si Slovacia, care a suferit pierderi de 10%.

Conform rezultatelor consolidate, grupul AAA Auto a vandut in 2007 un total de 79.871 masini rulate si noi, dintre care aproximativ 2.700 de unitati au fost comercializate in Romania. Grupul a avut in 2007 vanzari de aproape 470 de milioane de euro si analizeaza posibilitatea de a-si extinde activitatea atat in Peninsula Balcanica cat si in fostele tari sovietice.