Diviziile grupului VW, Audi si Lamborghini, estimeaza vanzari in crestere anul viitor, ceea ce indica faptul ca producatorii auto de lux ar putea invinge cea mai mare scadere de la al doilea razboi mondial, potrivit Bloomberg.
“Pietele auto vor ajunge anul acesta la cel mai jos nivel. Insa in 2010, ne asteptam la o usoara revenire”, a declarat directorul financiar al Audi, Axel Strotbek.

Audi a raportat vanzari in crestere in iunie pentru prima data anul acesta, iar previziunile indica un trend ascendent in 2010, sustinut de noile modele Audi A5 Coupe, A1 si A8 sedan.

In 2008, Audi a vandut peste un milion de masini, in crestere cu 4,1% fata de 2007. Anul acesta, vanzarile ar putea avea un declin de 10%, la 900.000 de masini.

Producatorul german Audi doreste sa isi extinda linia de modele la 40 pana in 2015 de la 32 in prezent.

Lamborghini, producatorul italian de masini sport de lux, prognozeaza o revenire a pietei, mai ales in Asia, potrivit directorului executiv al companiei, Stephan Winkelmann.

Criza economica a determinat Lamborghini sa reduca orele de munca la o treime din cei 1.000 de angajati.

Lamborghini a vandut 2.430 de masini in 2008, insa anul acesta ar putea comercializa doar 1.500 de exemplare. Profitul companiei inregistrata in Sant’Agata Bolognese, Italia, a fost de 84,66 milioane de dolari in 2008, in crestere cu 27% fata de anul 2007.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri