General Motors va forma un joint venture cu producatorul chinez de masini FAW Group pentru a fabrica vehicule comerciale usoare in China, investitia in noua unitate de productie fiind de aproximativ 300 mil. dolari, anunta Reuters.
“Pentru operatiunile noastre in China acest joint venture reprezinta cea mai importanta miscare in completarea portofoliului. Nu eram prezenti in segmentul vehiculelor comericale usoare, obiectiv pe care il indeplinim astfel”, declara Kevin Wale, presedinte si director general GM China.

Producatorii vor folosi doua fabrici ale FAW situate in Changchun si Harbin, cu o capacitate de productie totala de aproximativ 90.000 de vehicule.

Un alt proiect Greenfield, aflat in constructie in Harbin, va aduce, pana la finalul anului viitor, o capacitate de productie suplimentara de 100.000 de vehicule.

Vehiculele rezultate in urma acestei aliante vor fi realizate sub brandul FAW si se vor adresa in special pietei auto din China, insa ar putea fi exportate pe viitor sub un brand al GM.

GM fabrica si distribuie modelele Buick, Chevrolet and Cadillac ca urmare a parteneriatului incheiat cu SAIC Motor Corp. De asemenea, GM fabrica minivan-uri, autocamionete si modelul Spark in urma aliantei cu SAIC si Liuzhou Wuling Automobile.

SAIC-GM-Wuling a vandut in luna iulie 87.925 de vehicule, in crestere cu 90,7% fata de perioada similara din 2008, ca urmare a programelor de sustinere a industriei initiate de guvern.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri