Conceptul FlexDoors al Meriva creaza spatiu suplimentar pentru ca usa din spate este atasata stalpului C, oferind astfel mai mult spatiu la intrarea si iesirea din masina comparativ cu masinile traditionale. Ideea de a produce un spot publicitar in 3D a aparut ca urmare a efortului de a sublinia acest avantaj.



Spoturile pentru internet si cinematografe folosesc diferite metode tehnice pentru a ajunge la aspectul 3D. In timp ce spotul pentru internet foloseste stilul clasic 3D, cel produs pentru cinematografe a fost realizat cu tehnica de salvare a polarizarii folosita in mult premiatul film Avatar.

Pentru conceptul sau ergonomic – ce consta in FlexDoors, scaunele fata erganomice certificate, sistemul de scaune FlexSpace si suportul de biciclete integrat FlexFix – noul Meriva a fost primul vehicul care a primit certificat de aprobare din partea expertilor independenti in problemele spatelui, Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR).

In Europa s-au inregistrat deja mai mult de 40.000 de comenzi pentru noua generatie a monovolumului.