Mazda6 facelift, model japonez de segment D, a primit o serie de imbunatatiri, un sasiu mai bun, elemente noi de siguranta, faruri adaptive, sistemul de asistenta la urcare si motorizari mai performante Euro5.
Schimbarea adusa modelului Mazda6 se observa in special in partea frontala, grila a fost redesenata, calandrul si proiectoarele au fost revizuite, farurile frontale si posterioare au fost redesenate.

Sasiul noii Mazda6 beneficiaza de suspensie independenta multilink fata-spate. Setarile suspensiei si a amortizoarelor au fost inbunatatite fata de modelul anterior iar directia asistata a fost ajustata.

Modelul de test cu echiparea TE Plus si motorizarea de 2,2 litri diesel 129 CP are un pret de 27.000 euro cu TVA. Transmisia este manuala in 6 trepte.

Desi nu sunt multi, cei 129 de cai putere te ajuta sa faci depasiri fara emotii, iar consumul de carburant este redus. In afara orasului motorizarea de 2,2 litri a avut un consum de 5,8 litri, iar in oras de 7,5 litri la 100 km.

Cu greu poti gasi defecte la modelul japonez. Nu mi-a placut ambreiajul, pana m-am obisnuit cu el am simtit o zgaltaiala la schimbarea treptelor.

Mazda6 facelift are un design elegant, materialele din interior sunt calitative, tinuta de drum este perfecta.

Farurile BiXenon foarte puternice ofera o iluminare buna. In ajutorul lor vine si sistemul AFS de iluminare in viraj.

Echiparea TE Plus include un sistem audio BOSE cu opt incinte acustice, faruri bi-xenon, jante de 17 inchi, climatizare automata, scaune incalzite, senzori de parcare fata-spate si sistemele ABS, EBD, DSC si EBA.

Sistemul de control dinamic al stabilitatii (DSC) te ajuta sa iti mentii traiectoria in curbe prin franari si accelerari automate in cazul sub sau supra-virarilor, in timp ce sistemele ABS si EBD te ajuta sa franezi in siguranta chiar si in conditii de carosabil umed.

O functie importanta de siguranta activa este noul sistem RVM de detectare a masinilor aflate in punctul mort. Acesta monitorizeaza zona din spatele vehiculului, afisand un martor luminos si emitand un semnal sonor in cazul in care schimbarea de banda nu se poate face in deplina siguranta.

Mazda6 facelift are 3 modele de caroserii, 5 culori de interior, 6 motoare puternice si 8 pachete de styling exterior.

Motorizarea diesel de 2,2 litri este disponibila in 3 variante, o varianta de top generand 180 cai putere, o varianta intermediara de 163 de cai putere si un model de baza avand 129 cai putere.

Mazda6 facelift are si trei motorizari pe benzina de 1,8 litri 120 CP, 2 litri 155 CP, 2,5 litri 170 CP. Pretul minim pentru o Mazda6 in 4 usi este de 20.500 euro cu TVA.

Puncte pozitive: stabilitatea pe sosea, consumul de carburant, pretul de achizitie, franarea, calitatea materialelor, confortul oferit, acceleratia, insonorizarea, vizibilitatea.

Puncte negative: ambreiajul.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici

Date tehnice: Mazda6 facelift
Capacitate cilindrica (cmc) 2.183
Putere maxima (CP/rpm) 129/3.500
Cuplu maxim (Nm/rpm) 340/1.800
Cutie de viteze: manuala in 6 trepte
Acceleratie 0-100 km/h (s) 10,7
Viteza maxima (km/h) 195
Lungime, Latime, Inaltime (mm): 4755 x 1795 x 1440
Consum urban / extra urban / mixt (l/100 km): 6,6 / 4,4 / 5,2
Capacitate rezervor (l): 64
Emisii CO2: 138 g/km
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri