Inmatricularile au surprins atat proprietarul licentei Aro, cat si reprezentantul fanilor marcii.

"Singura explicatie este ca achizitia a fost facuta in trecut, dar cel sau cei care au inregistrat masinile le-au tinut nerulate pana acum. Nu putem sti cine sunt aceste persoane, ar putea fi din randul celor pasionati ai marcii. In ce ne priveste, ultimile masini si piese le-am vandut in 2007", a declarat, potrivit Mediafax, Sergiu Filip, directorul general al firmei care detine terenul si licenta Aro - Landmark Management, controlata de omul de afaceri Nicolae Ratiu.

La randul sau, George Vilau, presedintele Aro Club Romania, a spus ca masinile pot proveni dintr-un stoc depozit al unei institutii de stat sau chiar construite de Cross Lander, cu kituri de asamblare (CKD).

"Nu stiu cine ar vrea sa stea atatia ani fara masina noua neinmatriculata. De aceea, presupun ca ele pot fi masini uitate prin depozitele unor institutii de stat, precum Televiziunea Romana, carora le-au fost livrate in trecut flote consistente de masini Aro. De asemenea, pot fi masini asamblate cu ajutorul kiturilor CKD, livrate in Brazilia de catre Cross Lander, care a achizitionat pentru scurt timp constructorul de la Campulung", a spus Vilau.

Citeste si:

Cele mai recente inmatriculari Aro au avut loc in 2007, cand cu fost inscrise 13 masini.

In septembrie 2003, statul a vandut 68,7% din actiunile Aro firmei americane Cross Lander.

Landmark Management a devenit in 2007, dupa falimentul Aro,
proprietarul si administratorul platformei de la Campulung si a licentelor de marca si fabricatie a primului autovehicul 4x4 produs in Romania.

In 50 de ani de activitate in domeniul auto, Aro a produs aproximativ 380.000 automobile, care au fost exportate in proportie de doua treimi in peste 110 tari.

Basescu spune ca este nevoie de "responsabilitate in cheltuielile bugetare si zero populism"