“Piata auto din Romania a suferit o noua contractie in 2010. Semnele bune sunt legate de segmentul premium care a crescut cu 4%. Credem ca 2011 va fi un an in care piata auto totala va creste cu 10 - 15%, iar segmentul premium cu pana la 20%", a declarat Adrian Prodanel, director general Motor AG.

Estimarile pentru vanzarile Motor AG in 2011 sunt o crestere de peste 35%, datorita aportului centrului de vanzari deschis in Ramnicu Valcea, care este complet operational.

Dealerul BMW Motor AG Pitesti a vandut anul trecut 215 autoturisme, dublu fata de anul 2009, majorandu-si astfel cifra de afaceri cu 70% la 11,8 milioane euro (50 mil. lei).

Pe plan local Motor AG si-a intarit cota de piata, insumand 71% din vanzarile auto premium din judetul Arges, conform datelor oficiale APIA.

Citeste si:

Mixul de modele livrat pe parcursul anului 2010 are la baza modelele BMW X5 si BMW X6, aceste livrari totalizand peste 61% din total. Ambele modele beneficiaza din martie 2010, printre altele, de o cutie de viteze cu 8 trepte si motorizari diesel noi.

Evolutia foarte buna a companiei este confirmata si de activitatea de service, segment care a inregistrat in special in a doua parte a anului o crestere de peste 40%.

BMW Motor AG a inaugurat in noiembrie 2008 un complex auto la Pitesti, in urma unei investitii de 5 milioane euro. Complexul auto are o suprafata construita de 3.000 metri patrati, care include un showroom de 800 metri patrati, un service, depozit de piese de schimb si birouri.