Razvan Robescu, noul director de marketing si comunicare, are o experienta de aproximativ 10 ani in domeniu, ocupand anterior pozitii strategice in companii din domeniul farmaceutic si FMCG.

Din noua pozitie, Razvan Robescu se va ocupa de dezvoltarea si supervizarea implementarii planului strategic de marketing, alinierea strategiei de marketing la obiectivele companiei.

“Vom continua sa investim in educarea consumatorului spre un stil de viata mai sanatos prin echilibru, vitalitate si alegeri informate. Pe termen mediu imi propun sa ajungem lideri de piata in segmentele importante in care activam,”afirma Razvan Robescu.

Citeste si:

Cristina David coordoneaza departamentul de Trade Marketing, recent infiintat in cadrul Secom. Din pozitia sa, Cristina David este responsabila de dezvoltarea planurilor strategice pentru fiecare canal comercial de distributie, transpunerea obiectivelor de brand in actiuni specifice de vanzari, coordonarea procesului de planificare si alinierea departamentelor de Marketing, Vanzari, Supply si Financiar, precum si de crearea si consolidarea relatie dintre consumator, retaileri si companie.

Cu o experienta de opt ani in domeniu, Cristina David se alatura Secom de la Ursus, unde a ocupat pe parcursul a doi ani functia de category manager.

Secom a inregistrat anul trecut afaceri de 12,2 milioane de euro, in crestere cu 19% fata de 2014, si isi propune sa accelereze ritmul de dezvoltare in 2016. Compania are un portofoliu de peste 270 de suplimente alimentare si produse fito-dermatocosmetice, disponibile in 8.000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national. Compania si-a creat o retea proprie de retail, avand 8 magazine in Bucuresti, Bacau, Brasov, Iasi si Ploiesti.

Sursa foto: Rawpixel.com, Shutterstock