Dana Sintejudean (38 de ani) este cea care asigura managementul Edenred, din pozitia de director general adjunct, pe care o ocupa de cateva luni. Ea lucreaza de mai bine de 13 ani in companie si afirma ca intotdeauna s-a gandit ca isi va putea aduce aportul la conducerea companiei, adaugand ca mereu reuseste lucrurile pe care si le propune.

Dana Sintejudean a fost numita in luna iunie la conducerea furnizorului de carduri si tichete valorice, dupa ce fostul director general al Edenred Romania, Vianney du Parc, a fost promovat intr-o functie regionala.

Ea lucreaza in companie inca din anul anul 2003, si-a inceput activitatea in echipa de vanzari din Cluj si a ocupat apoi diverse functii de management in departamentul comercial al companiei. In 2013, Dana Sintejudean a preluat functia de Public Affairs Director, iar din 2014 a preluat managementul departamentului comercial al Edenred Romania.

"Am preluat conducerea companiei in luna iunie si este o mare provocare pentru mine, pentru ca acum 13 ani, cand m-am alaturat echipei de vanzari din Cluj, ma gandeam la un moment dat ca o sa pot sa spun si eu ceva despre cum trebuie condusa compania", a declarat pentru wall-street.ro sefa companiei.

Despre perioada de inceput in companie isi aminteste ca facea totul cu entuziasmul unui tanar cu idei inovatoare.

"Imi amintesc ca la inceput aveam sloganul «we build smiles». Prima data cand am simtit acest impact a fost in anul 2004, cand Craciunul cadea intr-un weekend, iar noi lucram cu o fabrica in Cluj, care astepta tichetele sa le poata distribui angajatilor inainte de Craciun, asa incat oamenii sa apuce sa isi faca cumparaturile. Am venit la Bucuresti joi seara si am aranjat lucrurile astfel incat tichetele sa plece de urgenta spre Cluj. Apoi, dimineata am mers la ora cinci in poarta fabricii, sa ma asigur ca ajung tichetele la oameni. Spre suprinderea mea, oamenii erau in strada si spuneau ca nu intra in fabrica daca nu li se dau tichetele", isi aminteste Dana Sintejudean.

"Daca imi pun ceva in cap, reusesc"

Pe parcursul profesional, Dana spune ca a mers pe principiul ca doar prin munca poti obtine ce iti doresti.

"Lucrurile au decurs natural, nu mi-am propus sa fiu manager, mi-am propus sa fac mai mult, asa cum mi-am propus intotdeauna. In general, daca imi pun ceva in cap, se intampla, si se intampla pentru ca muncesc mult si sunt determinata si competitiva", spune Dana despre ea.

Ea considera ca oamenii sunt resursa cea mai importanta a unui manager, iar respectul trebuie sa fie intotdeauna prezent in relatia cu oamenii din echipa.

"In toti acesti ani ani, oamenii au fost cel mai important lucru in activitatea mea. Imi place sa cred ca am nativ calitati de conducere a oamenilor, pentru ca nu am urmat foarte multe scoli in directia aceasta. Insa am lucrat intre oameni tot timpul, le-am inteles nevoile si am inteles cum sa motivez oamenii, cum sa le stabilesc obiective, cat de important este sa le arati o directie clara. Am mers dupa bunul simt, «nu face altuia ce tie nu-ti place», am mers pe considerentul ca un job nu te face mai destept si cred cu adevarat ca sunt oameni mult mai destepti in companie. In primul rand, este important sa respecti oamenii, pentru ca altfel, daca nu ii respecti, poti sa fii cel mai bun manager din lume, ca tot nu o sa te urmeze", a precizat sefa companiei Edenred.

Usa de la birou sta, in general, deschisa pentru ca sunt un om orientat catre oameni

Pe de alta parte, sefa Edenred recunoste ca este vazuta de angajati drept un manager exigent.

"Cred ca sunt vazuta de angajati ca un om exigent, stiu asta si imi asum, sunt un om care da mult, dar si cere mult. (...) Mi-as dori sa deleg mai mult, in toata nebunia aceasta", a subliniat Dana Sintejudean.

Un manager roman cunoaste mai bine piata

Cum in piata locala se simte un trend in companiile multinationale de numire la conducere a managerilor de nationalitate romana, iar Dana Santejudean confirma aceasta tendinta, am intrebat-o si despre plusurile acestei miscari.

"Ca nativ, cunosti mentalitatea, cunosti cultura fiscala a tarii respective, cunosti clientii si, evident, ai un plus in fata expatilor, pentru ca esti parte din ce se intampla aici. Ca sa ai succes trebuie sa cunosti clientul, nevoia clientului, si, daca extrapolam la nivel de business, sa cunosti cultura tarii respective, mentalitatea oamenilor", a reliefat Dana Sintejudean.

Edenred este una dintre cele mai mari companii care emite carduri si tichete de masa din Romania, cu activitate pe piata locala din anul 1998. Compania emite sapte tipuri de tichete, cele mai populare fiind tichete de masa pe suport de card si hartie, alaturi de tichete cadou si cardurile de cadouri. In portofoliul companiei se mai afla voucherele de vacanta, tichetele de cresa, tichete de ingrijire medicala si tichetele sociale. Compania are aproximativ 140 de angajati.

Compania concureaza pe piata tichetelor cu Sodexo si Up (fosta Cheque Dejeuner).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri