Unele companii investesc in imbunatatirea facilitatilor de pe propriile portaluri de cariera, adaugand mai multe detalii despre companie si job-urile disponibile sau incorporand mai multe elemente de social media.

Postarea de locuri de munca sau descrierea textuala a culturii corporatiei au fost inlocuite de video si bloguri ale angajatilor despre companie sau cu link-uri catre paginile de Facebook, Flickr sau Twitter ale organizatiei.

In luna aprilie, Microsoft a lansat un portal care integreaza cele 103 site-uri create pentru fiecare tara in care Microsoft are reprezentanta, simplificand astfel cautarile.

Portalul contine blogurile a cateva zeci de angajati care discuta teme despre angajare, interviuri sau despre cum ar trebui sa redactezi un CV pentru a putea lucra in companie. Margie Medd, directorul diviziei de employment branding (marca de angajator) nu a mentionat costurile directe pentru realizarea platformei, insa a precizat ca suma este substantiala.

Adaugirile permanente pe sectiunile de cariera ale site-ului angajatorului sunt deseori relationate cu consistenta brandului de angajator sau cu strategia pe termen lung de promovare a locurilor de munca vacante, sustine reprezentantul Potentialpark Communications, o companie care ierarhizeaza portalurile de job-uri ale corporatiilor.