Producatorul de materiale de constructii AdePlast Oradea, controlat de omul de afaceri Marcel Barbut, care a efectuat recent primul transport de produse catre Liban, mizeaza pe o dublare a ponderii exporturilor in totalul cifrei de afaceri din 2011, la 20%.
“Ne propunem ca in acest an sa ne concentram mai mult pe exterior, astfel incat sa ajungem cu exportul la aproximativ 20 procente din cifra de afaceri. Una dintre pietele importante pe care le tintim este cea a Ucrainei”, spune Marcel Barbut, proprietarul AdePlast.

Compania a livrat in Liban 80 de tone de materiale destinate lucrarilor cu marmura si granit. De la inceputul anului, AdePlast a mai exportat in Ungaria, Republica Moldova si Grecia.

Anul trecut, exporturile au reprezentat aproximativ 10% din cifra de afaceri de 126,7 milioane de lei (30 mil. euro).

Compania are mai multe scenarii in ceea ce priveste evolutia afacerilor din 2011. Varianta optimista prevede un avans de 20-25%, in vreme ce varianta pesimista va aduce o crestere de doar 10% a cifrei de afaceri, in conditiile care piata se pastreaza la acelasi nivel ca in 2010.

In conditiile in care afacerile vor avansa cu 25% in 2011, la 158,4 milioane de lei (37,8 mil. euro), exporturile ar putea reprezenta 31,7 milioane de lei (7,6 mil. euro).

AdePlast a fost infiintata in 1994 la Oradea si detine in prezent doua unitati de productie, la Oradea si Ploiesti. Capacitatea de productie a celor doua unitati este de 700.000 de tone de mortare anual, respectiv 80.000 de tone de vopsea, tencuieli decorative si adezivi speciali in stare umeda.

Printre cei mai importanti competitori de pe piata locala se numara companii precum Henkel, Baumit, Saint-Gobain Weber, Euro MGA, Baumix si Duraziv.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri