Inaugurarea primului magazin Macro vine la un an de la lansarea pe piata a retelei de magazine de cartier Mic.ro, care numara in prezent peste 460 de unitati.

Omul de afaceri Dinu Patriciu a anuntat de anul trecut ca reteaua de magazine de tip discount Minimax Discount, preluata in august 2010, va fi rebranduita sub numele de Macro. Reteaua Minimax este formata, in prezent, din 44 de magazine.

Oficialii companiei nu au oferit informatii despre noua retea de magazine Macro, ele urmand a fi dezvaluite in cadrul unei conferinte de presa ce va avea loc saptamana viitoare.

La evenimentul de la Brasov vor fi prezenti Dinu Patriciu, presedintele DP Holding, si Richard Mansel, CEO-ul Macro.

Condusa de un fost director de operatiuni din cadrul Rompetrol, Dan Ionescu, Mercadia Holland BV administreaza in prezent trei afaceri: lanturile de magazine Mic.Ro si MiniMax Discount (Macro), casele de pariuri Bet Arena Cafe si minireteaua de magazine cu produse ecologice Bio Good.

Citeste si:

Afacerea lui Patriciu din retailul alimentar in cifre:

• primul magazin Mic.Ro a fost deschis in aprilie 2010

• target de 3.000 de unitati Mic.Ro pana la finele lui 2011; din total, 1.000 de magazine vor fi fixe, iar restul mobile (chioscuri pe roti)

• target de 150 de unitati MiniMax Discount pana la finele lui 2011

• target de vanzari pentru Mic.Ro: 1,5 miliarde de euro