Misiunea companiei de a gasi cel mai bun candidat n-a fost deloc usoara, 1.734 de persoane aplicand pentru acest job.

In loc sa utilizeze in procesul de recrutare intrebari clasice precum “de ce vrei sa muncesti pentru compania noastra” sau “care este telul tau in viata”, pentru care cei intervievati au intotdeauna raspunsuri clasice, pregatite de acasa, compania si-a trecut candidatii prin mai multe teste atipice pentru a le vedea reactiile.

Candidatii au intampinat momente limita, precum starea de rau prin care trece subit angajatorul sau starea de alerta de incendiu declansata in sediul companiei. Toate reactiile intervievatilor au fost filmate si au facut subiectul unui clip video numit "The Candidate".

Citeste si:

Castigatorul a fost ales dupa ce angajatii departamentului de marketing au avut de ales dintre cei mai buni trei candidati, dupa vizualizarea videoclipurilor ce contineau imagini de la interviuri.

Ulterior, candidatul selectat a fost facut public pe stadionul echipei de fotbal Juventus, la inceputul unei partide de fotbal, in timp ce imagini de la interviul sustinut de acesta rulau pe ecranul imens de pe stadion.

Sursa foto: Printscreen Youtube.com