Ideea este ca cei mai multi participanti la intalniri incep sa fie de acord cu ceilalti, in loc sa-si sustina propriile pareri si idei. Pentru asta, fondatorul de la Amazon are ingredientul de succes: „regula de doua pizza”. Adica niciodata sa nu ai o intalnire la care nu iti ajung doua pizza pentru intreg grupul.

De fapt, Bezos sfatuieste ca intalnirile sa fie organizate doar cand este absolut necesar. „Vrea o companie descentralizata, chiar dezorganizata unde ideile independente sa acopere ideile de grup”, scrie un editorialist de la Wall Street Journal, intr-un articol-portret despre Bezos pentru care a intervievat un fost executiv al retailerului gigant.

Jeff Bezos, fondator si CEO al Amazon, a facut din compania sa cel mai mare vanzator online de produse. Dupa absolvirea Princeton University in 1986, Bezos a lucrat pe Wall Street in domeniul computer science, la o retea de comert international al unei companii numite Fitel ulteior a devenit vicepresedinte la Bankers Trust.

In 1994, Bezos a fondat Amazon.com, care in prezent are circa 150 de comenzi pe secunda, adica 12.960.000 de comenzi pe zi, 97.000 de angajati, iar anul acesta va inregistra 100 de miliarde de dolari din vanzari, adica aproape echivalentul PIB-ului realizat de Maroc sau dublul celui realizat de Bulgaria.