Din noua sa pozitie, Alina Imbrea va fi responsabila cu gestionarea activarilor de brand pentru consumatori si a activitatilor de trade marketing pentru categoria snacks pe 14 piete diferite, insumand aproximativ 75 milioane de consumatori din Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Croatia, Slovenia, Albania, fosta Republica Iugoslava a Macedoniei, Kosovo, Muntenegru, Grecia si Cipru. In acelasi timp, Imbrea va supraveghea activitatea de marketing a diviziei de snacks in Israel.

Alina Imbrea s-a alaturat companiei PepsiCo in 2009, preluand pozitia de marketing manager Snacks East Balkans. Cu o experienta de peste 15 ani in marketing, Alina a coordonat dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru produsele snacks din portofoliul PepsiCo, care include brandurile Lay`s, Star, Krax, Doritos si Ruffles. Inainte de PepsiCo, Alina Imbrea a lucrat pentru Danone Romania.

INTERVIU 3 in 1: O zi din viata celor mai importanti manageri din PepsiCo Romania

INTERVIU 3 in 1: O zi din viata celor mai importanti manageri din...

Produsele PepsiCo sunt cumparate de consumatori din peste 200 de tari, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net in 2013. Portofoliul PepsiCo este format din 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.