Calculate in lei, vanzarile au avansat in aceasta perioada cu 42%, se arata intr-un comunicat al companiei. In perioada 1 martie-31 mai, reprezentand al doilea trimestru fiscal, vanzarile au avansat cu 47%, de la 301 milioane de coroane la 442 milioane de coroane (49 milioane de euro). In lei, vanzarile H&M au inregistrat in acest interval o crestere de 40%, potrivit Mediafax.

H&M a deschis in trimestrul al doilea fiscal trei magazine in Romania si a ajuns la o retea de 41 de unitati pe piata locala. In lunile martie si aprilie, H&M a deschis in acest an magazine online pe opt noi piete, respectiv in Romania, Polonia, Portugalia, Cehia, Bulgaria, Slovacia, Ungaria si Belgia, urmand ca in toamna sa infiinteze unul si in Elvetia. In total, grupul va avea magazine online pe 22 de piete.

La nivel de grup, vanzarile H&M (incluzand TVA) au crescut cu 22% in primul semestru fiscal, la 100 de miliarde de coroane (10,85 miliarde de euro). In trimestrul al noilea, vanzarile au inregistrat un avans de 20%, la 53,2 de miliarde de coroane (5,77 miliarde euro). Profitul dupa taxe al grupului H&M a crescut cu 19% in primul semestru fiscal, la 10 miliarde de coroane (1,1 miliarde euro).

Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.