Dupa anii de criza, in care companiile au dat oamenii afara, in ultima perioada organizatiile si-au indreptat atentia catre perfectionarea oamenilor ramasi si au crescut investitiile in trainingul acestora.

"Companiile simt nevoia sa-si perfectioneze oamenii, pentru ca a trecut perioada in care au dat oameni afara, iar pe cei pastrati incearca sa-i faca sa performeze. Astfel, anul acesta au mers bine trainingurile de limba engleza. A fost o nisa dezvoltata de piata, a fost o cerere din partea companiilor, iar in 2015 a fost chiar un boom", a explicat Adela Marin.

Complete Training pregateste angajati pe toate nivelurile de limba, de la incepatori la avansati.

Principala tinta: managerii si angajatii de peste 40 de ani

"La nivel de incepatori avem persoane de peste 40 de ani, care nu au avut tangente cu engleza, insa vor sa ramana in companie pentru ca au performante, iar compania vrea sa ii pastreze. Vorbim de globalizare si se impune formarea oamenilor", a spus Adela Marin.

Foarte multi angajati de peste 40 de ani stiu franceza sau alte limbi, dar nu stiu engleza. Insa sunt oameni perseverenti, motivati si evolueaza foarte bine

Grupurile la un curs de engleza sunt formate din 6-8 participanti, iar costurile variaza intre 40 de euro si 150 de euro, in functie de nivelul de pregatire.

Citeste si:

La cursuri companiile trimit angajati din toate departamentele, in special din echipele de management si vanzari.

Intalnim in continuare o multime de manageri din companii care nu stiu la nivel avansat engleza. Ii pregatim si pe acestia

Adela Marin a precizat ca in astfel de cursuri investesc companii multinationale din majoritatea domeniilor de activitate, in timp ce companiile mici nu au bugete pentru traininguri.

Complete Training este o firma de recrutare, consultanta si training, care anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de 70.000 de euro. Echipa este formata din traineri acreditati, specializati in diferite domenii de activitate, consultanti HR, avocati specializati in dreptul muncii si psihologi.

Piata programelor de instruire a angajatilor a fost estimata la valoarea de 30-40 de milioane de euro in Romania in 2014. Principalii actori pe piata de training din Romania sunt Ascendis, CBC Romania, Trend Consult, Equatorial (Achieve Global), Dale Carnegie Training Romania, Hart Consulting, Accelera.

Sursa foto: gpointstudio, Shutterstock