”Pentru 2016 mai planuim sa ne extindem in tara cu minim cinci magazine proprii Farmec, acestea urmand a fi amplasate atat in zone cu trafic intens din comertul traditional cat si in unele centre comerciale. De asemenea, acordam o importanta deosebita si magazinului nostru online, care in 2015, a inregistrat vanzari mai mari de un milion de euro, clientii preferand sa achizitioneze produsele noastre astfel”, a declarat Codrean Pop, director de vanzari Farmec.

Bugetul de investitii pentru extinderea retelei de magazine depaseste 6 mil. lei, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.

Anul trecut, compania a inregistrat, lunar, o medie de 16.000 de clienti pe partea de comert traditional. In prezent, reteaua Farmec numara sapte puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Constanta, Arges, Timis, Brasov si Neamt si trei puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. De asemenea, brandurile Farmec sunt prezente in ofertele tuturor lanturilor de retaileri internationali din Romania. Mai mult, produsele Farmec sunt disponibile in peste 4.950 de farmacii.

Producatorul detine magazine de brand, deschise in franciza, in Franta, Grecia, Italia si Spania. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Magazinele de brand, "carligul" celor de la Farmec pentru straini

Magazinele de brand, "carligul" celor de la Farmec pentru straini