Producatorul de placi ceramice Sanex, din grupul Lasselsberger, a finalizat o investitie de 1,9 milioane de euro intr-o noua fabrica, in Cluj-Napoca. Proiectul, inceput in urma cu zece luni, a fost co-finantat cu fonduri nerambursabile de aproape 0,7 milioane de euro acordate de Guvernul Norvegiei.

Noua fabrica este dotata cu echipamente care ii vor permite companiei sa isi imbunatateasca activitatea si sa reduca poluarea. Astfel, consumul de gaze naturale va fi redus cu pana la 18%.

„Odata cu finalizarea acestui proiect de anvergura, Sanex devine unul dintre producatorii locali care adopta si sprijina un model de business ecologic si responsabil”, a declarat intr-un comunicat Peter Molnar, directorul general al Sanex.

Compania produce faianta, gresie si decoruri de circa 45 de ani, iar in 2004 a fost preluata de grupul austriac Lasselsberger. In acelasi an, Sanex a renuntat la producerea de obiecte sanitare.

Principalii concurenti ai Sanex la nivel local sunt bulgarii de la KAI Group, dar si importatorii din Italia sau alte tari din regiune. Piata locala de placi ceramice era evaluata, la nivelul anului trecut, la 100-120 milioane de euro.

Sanex a avut in 2014 o cifra de afaceri de 131,9 milioane de lei, in crestere cu aproape 3% fata de 128,2 milioane de lei in 2013, potrivit datelor publice de la Ministerul Finantelor.

Compania a raportat in 2014 un profit net in valoare de 5,6 milioane de lei, in crestere usoara de la 5,4 milioane de lei in 2013. Sanex este producatorul brandului Cesarom si are aproximativ 470 de angajati.

Sursa foto: Sanex

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri