“Imi pare rau pentru aceasta decizie, sunt un pro european convins. Avem nevoie de o Europa puternica pentru concurenta cu SUA, China, Japonia. Conceptul meu preferat de valoare a luat un pumn. Insa in final este o lectie pentru autoritatile centrale ale Uniunii Europene sa inteleaga faptul ca Bruxelles-ul nu ar trebui sa aiba puterea centralizata. Popoarele Europei ar trebui sa fie mai implicate in luarea deciziilor. Insa ce nu te omoara te face mai puternic”, a spus Jean Valvis pentru wall-street.ro.

In privinta business-ului Aqua Carpatica, brand care se regaseste si in retailul britanic, omul de afaceri sustine ca “avantajul competitiv nu se pierde”, in conditiile in care Marea Britanie nu are izvoare naturale locale.

“Apele minerale sunt majoritar de import in Marea Britanie, nu au izvoare naturale locale. In prezent, procentul exporturilor de Aqua Carpatica in Marea Britanie nu este atat de mare, insa potentialul este urias in anii urmatori”, puncteaza Jean Valvis.

Citeste si:

Carpathian Springs, firma care imbuteliaza apa minerala Aqua Carpatica, a avut venituri totale de 101,7 milioane lei in 2015, potrivit datelor Ministerului Finantelor.

Lansat in anul 2011, brandul de apa Aqua Carpatica a cunoscut o crestere constanta a vanzarilor pe piata locala si a ajuns anul trecut la vanzari de 40 de milioane de euro.