Desi regreta decizia britanicilor de a parasi Uniunea Europeana, Jean Valvis, presedintele Valvis Holding, producatorul Aqua Carpatica, sustine ca isi pastreaza avantajul competitiv in conditiile in care Marea Britanie nu detine izvoare naturale.

“Imi pare rau pentru aceasta decizie, sunt un pro european convins. Avem nevoie de o Europa puternica pentru concurenta cu SUA, China, Japonia. Conceptul meu preferat de valoare a luat un pumn. Insa in final este o lectie pentru autoritatile centrale ale Uniunii Europene sa inteleaga faptul ca Bruxelles-ul nu ar trebui sa aiba puterea centralizata. Popoarele Europei ar trebui sa fie mai implicate in luarea deciziilor. Insa ce nu te omoara te face mai puternic”, a spus Jean Valvis pentru wall-street.ro.

In privinta business-ului Aqua Carpatica, brand care se regaseste si in retailul britanic, omul de afaceri sustine ca “avantajul competitiv nu se pierde”, in conditiile in care Marea Britanie nu are izvoare naturale locale.

“Apele minerale sunt majoritar de import in Marea Britanie, nu au izvoare naturale locale. In prezent, procentul exporturilor de Aqua Carpatica in Marea Britanie nu este atat de mare, insa potentialul este urias in anii urmatori”, puncteaza Jean Valvis.

Carpathian Springs, firma care imbuteliaza apa minerala Aqua Carpatica, a avut venituri totale de 101,7 milioane lei in 2015, potrivit datelor Ministerului Finantelor.

Lansat in anul 2011, brandul de apa Aqua Carpatica a cunoscut o crestere constanta a vanzarilor pe piata locala si a ajuns anul trecut la vanzari de 40 de milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri