Lanidor a intrat in Romania sub forma de franciza, detinuta de catre firma QAZ Fashion Retail, iar investitia facuta pentru deschiderea magazinului se ridica la aproximativ 200.000 euro, urmand a fi recuperata in termen mediu. Investitia este sustinuta in procent de peste 50% printr-un credit bancar.

Pentru primul an de operare, compania estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 300.000 de euro.

Magazinul are o suprafata de 125 mp si este pozitionat la primul etaj al centrului comercial ParkLake.

“Vrem sa deschidem doua magazine pe an. Pentru acest an ramanem la un singur magazin. Suntem in discutii avansate si cu alte centre comerciale pentru anul viitor”, a spus Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ Fashion Retail.

Acesta a lucrat timp de peste un deceniu pentru producatorul Heidelberg­Cement. Alaturi de Catalin Gherasim a infiintat anul trecut QAZ Fashion Retail.

Citeste si:

“Am ales retailul de moda pentru femei pentru ca piata este in crestere. Concurenta foarte mare in piata este pe segmentul sub-mediu. Noi ne pozitionam ca medium-high, suntem in competitie cu Massimo Dutti”, explica Adrian Dumitrescu.

Produsele Lanidor sunt realizate in Portugalia, China, India. Povestea brandului a inceput in 1966, in Portugalia, odata cu decizia proprietarului fabricii care producea fire pentru tricotaje, de a deschide un magazin de prezentare pentru a-si vinde produsele mai usor. Incepand cu anii ‘80, lantul de magazine Lanidor a inceput sa intre pe segmentul de imbracaminte pentru femei “ready-to-wear”. La inceputul anilor ‘90, si cu actuala generatie a familiei Xavier, Lanidor a devenit o retea de magazine, incepand totodata si achizitia altor branduri in paralel cu strategia de extindere si pe alte piete.

Grupul mai detine brandurile Globe (brand de lux lansat in Spania si achizitionat ulterior de compania portugheza), Quebramar (linie de haine destinata initial barbatilor, actualmente avand si o linie pentru femei), Casa Batalha (brand de accesorii, cel mai vechi din Portugalia, datand din 1635) si Companhia do Campo (brand home décor).

In prezent, brandul Lanidor detine sapte concepte: LA Woman (brandul care va fi prezent si in Romania, pentru inceput), LA Kids & Junior (linie de haine pentru copii cu varsta intre trei luni si 12 ani), LA Accessories, LA Caffe (un lant de cafenele si restaurant), LA Outlet, LA Shop Online (brand disponibil pentru comenzi inclusiv in Romania si LA Eyewear).

La nivel international, Lanidor pastreaza Spania ca piata prioritara, vizand in prima parte a anului 2017 intrarea pe piete precum Dubai si Arabia Saudita. Printre cele mai importante piete de desfacere se numara Liban, Qatar, Ecuador.