Retailer turc LC Waikiki a deschis un magazin in Shopping City Piatra-Neamt, alaturandu-se astfel portofoliului de clienti al centrului comercial, dupa ce alte branduri internationale, precum BSB si Bershka, au inaugurat noi locatii in prima parte a anului.

Magazinul acopera o suprafata de 850 de metri patrati si ofera reduceri de 20% in primele doua zile de la inaugurare (23 si 24 martie) la articolele de imbracaminte si incaltaminte pentru femei, barbati si copii.

LC Waikiki se alatura ofertei de branduri deja existente in Shopping City Piatra-Neamt, printre care C&A, New Yorker, Bershka, BSB, Intersport, Pepco, Takko Fashion, Secuiana, Textil Market, Orsay, Neo Fashion, Gatta, Otter, CCC, Deichmann, Benvenuti, Marelbo, Beauty Mania, Noriel, Bebe Ardealul, Pickaboo, Paradisul Copiilor, Altex, Germanos, Vodafone, Orange, Inmedio, Kendra, Splend’or, Aco Market, Animax, Top Shop, Service Minut, Cador, Nick Shop, Smith&Smith, CreditAmanet, SensiBlu, HelpNet, Optiblu, Optica Express si Banca Transilvania.

LC Waikiki a inceput in Franta in 1985, continuand apoi ca un brand turc, sub umbrela LC Waikiki Masazacılık Hizmetleri Ticaret A.S. In prezent, LC Waikiki are 756 de magazine in 36 de tari.

Pe plan local, LC Waikiki are 22 magazine si isi propune sa ajunga la un numar de 40 de unitati pana in 2023. Deschiderea unui nou magazin presupune o investitie de 1,5 milioane de dolari. Principalii concurenti ai companiei sunt H&M, Zara, Bershka si C&A.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri